bshosa’s b’day: Ben Klock, Midland, Pangaea, Ray Okpara

bshosa’s b’day: Ben Klock, Midland, Pangaea, Ray Okpara

Data:
15 grudzień 2012
start 22:00
Cena: 33 PLN pln
Facebook Event

Miejsce:
1500m2 do wynajęcia
Warszawa
ul. Solec 18
Poland

Zagrają:
Ben Klock, BLCKSHP, Midland, Pangaea, Ray Okpara

Tradycyjnie po 12 grudnia – czas na urodziny bshosy 😉

Ta impreza to już taka mała tradycja – zestawienie gwiazd światowej elektroniki i tuzów polskiej sceny. Po Simian Mobile Disco, DJ Koze, Robag Wruhme, Joris Voorn, 2000 and one, Ion Ludwig & Lando Kal nadszedł czas na prawdziwą unifikację berlińskiej i londyńskiej sceny techno !

cast :

BEN KLOCK ( Ostgut Ton / Berghain // Berlin DE )
http://www.facebook.com/pages/Ben-Klock/60928281674?fref=ts
MIDLAND ( Aus Music / Sheworks // London UK )
http://www.facebook.com/midlanduk?fref=ts
PANGAEA ( Hessle Audio // London UK )
http://www.facebook.com/journeytopangaea?fref=ts
RAY OKPARA ( Mobilee / Oslo // Berlin DE )
http://www.facebook.com/rayokpara?fref=ts
BLCKSHP ( bshosa & Janusz // 1500m2 PL )
http://www.facebook.com/blckshp.music?fref=ts
& more tba ….

tix : limitowa edycja biletów – 33 PLN w przedsprzedaży

Bilety do nabycia w stałych punktach sprzedaży (Salony EMPiK, Saturn, MediaMarkt i inne punkty Ticketpro w całej Polsce). Sprzedaż internetowa:

http://www.muno.pl/bilety/zamowienie/bshosas-bday-ben-klock-midland-pangaea-more-1500m2-warszawa-24199,966/

http://www.ticketpro.pl/jnp/muzyka/980429-bshosa-s-b-day-ben-klock-ray-okpara-midland-pangaea-and-more.html

BEN KLOCK, urodzony w Berlinie DJ, producent i właściciel wytwórni jest bez wątpienia jedną z najbardziej znaczących postaci w najnowszej historii techno. Jest rezydentem Berghain od czasu otwarcia w 2004 roku. Udało mu się odcisnąć piętno na wyjątkowym brzmieniu klubu, a z kolei przestrzeń klubu wpłynęła na podejście Klocka jako didżeja i producenta.

Granie setów techno pełnych hipnotycznych, głębokich i ciężkich groovów, wydawanie nagrań pod egidą Ostgut Ton i wreszcie estetyka własnej wytwórni Klockworks (założonej w 2006 r.) pozwoliły mu na przestrzeni ostatnich kilku lat zyskać doskonałą reputację międzynarodową. Dzięki wsparciu surowych i frapujących kawałków, remiksów dla artystów tak różnych, jak Kerri Chandler, Martyn czy Depeche Mode, kultowego debiutanckiego albumu „One” wydanego przez Ostgut Ton i miksu Berghain, Ben Klock jest synonimem witalności podstawowej definicji techno .

Jego muzyka jest wolna od paraliżującej nostalgii i raczej przyciąga nas swoją konsekwencją, napięciem oraz dynamiką, a od czasu do czasu wrażliwością, jakiej zwykle spodziewamy się w muzyce house. W tym duchu Klock realizuje nienachalną syntezę kwantowych skoków i tradycji – z zawartością swobodnych melodii i riffów. Umiejętność zharmonizowania tej metody industrialnej surowości, naturalnej muzykalności oraz imponującej fizyczności jest wielką sztuką, która Benowi Klockowi się udaje.

No i oczywiście jego comiesięczne sety maratońskie w Berghain, które nadają wszystkiemu, co się mówi, oprawę czystego dźwięku i konsekwentnie motywują Bena Klocka do omijania pułapki zwanej rutyną.

MIDLAND zadebiutował w 2010 roku kawałkiem „Your Words Matter”, który znalazł się w rankingu „100 najważniejszych utworów housowych” według DJ Maga. Charakterystyczny sound Midlanda zakorzeniony jest w muzyce house i techno ale z mocno dudniącym dubstepowym basem oraz szerokim spektrum klasycznej elektroniki.

Wydawnictwa dla Phonica Records, More Music i Aus plus remixy dla Turbo, Werk i artystów takich jak 2 Bears czy Julio Bashmore mocno ugruntowały jego reputację jako producenta , którego gusta sięgają również poza klubowy parkiet. Dowodem na to są edity takich artystów jak Washed Out, Boards of Canada i Caribou.

Sety Midlanda są bardzo zróżnicowane czego świadkiem byli między innymi klubowicze Fabric, Plastic People, Space na Ibizie, Horst w Berlinie czy Chinese Laundy w Sydney. W rezultacie możecie go zobaczyć grającego obok Joya Orbisona, Bena Ufo jak również Jamesa Zabieli, Steffi czy Willa Saula. Dzięki współpracy z Breachem i Pariahem jak również szeregu innych projektów muzycznych mających na celu popchnąć jego dźwięk w niezbadane obszary mogę założyć się, że prędzej czy później zatańczycie do muzyki , która przeszła przez jego dłonie.

PANGAEA jest wyłącznym pseudonimem brytyjskiego producenta i didżeja Kevina McAuleya. Od roku 2007 McAuley stanowi trzecią część Hessle Audio, wydawnictwa, które założył wraz z przyjaciółmi – Benem „UFO” Thomsonem i Davidem „Pearson Sound” Kennedym, kiedy wszyscy trzej studiowali na Uniwersytecie w Leeds. Jak zapewne wszyscy wiemy, Hessle Audio udało się od tego czasu wyrosnąć na jedną z najbardziej niezawodnych znakomitych niezależnych wytwórni na Wyspach Brytyjskich, a w ślad za rozkwitem wytwórni idzie rozkwit McAuleya w roli producenta. Podobnie jak sama wytwórnia, McAuley publikuje swoją muzykę powoli i równomiernie, utrzymując nienagannie wysoki standard, którego wachlarz sięga od współczesnego garage (You & I / Router) do basowych tearoutów (Hex / Fatalist). Najnowszym wydawnictwem jest Release, jego jak do tej pory najbardziej wspaniały zbiór prac. Znajdujących się na nim osiem utworów sięga do stałego zbioru inspiracji — garage swing, eksperymentalne ozdobniki, funkcje drum & bass – a przy tym brnie w głąb terytorium techno, jakże płodnego dla dzisiejszych artystów brytyjskich.

Jeśli chodzi o miksy didżejskie, McAuley przyjmuje taką samą metodę, jak w przypadku swoich nagrań muzycznych: nie jest ich zbyt wiele, ale kiedy już coś się pojawi, to zawsze warto się podelektować.