Konferencja Audioriver + afterparty – konkurs

Konferencja Audioriver + afterparty – konkurs

Jak co roku, Audioriver organizuje muzyczną konferencję. Tym razem na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. I tradycyjnie już, po owej konferencji odbędzie się after party, na którym wystąpią: Adriatique, Function oraz polski support. My mamy dla was Konkurs z dwiema wejściówkami na after party.

Aby wygrać należy odpowiedzieć na pytanie: Który z tematów konferencji (bierzemy pod uwagę tematy ze wszystkich dotychczasowych konferencji) był/jest dla was najciekawszy?

Odpowiedzi wpisujcie w komentarzach pod tym postem na facebookowej stronie future-bass.pl

link do wydarzenia

PROGRAM:
Uczelnia Łazarskiego, ul. Świeradowska 43 (wejście C, aula 38), Warszawa (godziny mogą ulec niewielkim zmianom)
____________________________________________________________
13:30 – 15:00 Świat po Facebooku. (debata)

Portal ten był świetnym miejscem dla marek bez budżetów reklamowych, do momentu, aż nie obciął zasięgu postów. Czy jesteśmy zmuszeni do płacenia za komunikację na Facebooku czy może warto przenieść się na inne platformy?

Udział wezmą:
– Monika Czaplicka – autorka bloga czaplicka.eu oraz książki „Zarządzanie kryzysem w social media”
– Aleksander Szulc – reprezentant agencji Dozo Media i członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów
– Łukasz Dębski – Digital Marketing Consultant w Socjomanii oraz autor bloga Infosocialmedia.pl
____________________________________________________________
15:15 – 16:45 Gala wręczenia nagród MUNOLUDY 2014

Ogłoszenie wyników plebiscytu organizowanego przez Muno.pl. W głosowaniu wzięło udział ponad 30 tys. osób, co czyni go najbardziej miarodajnym wskaźnikiem popularności na polskiej scenie klubowej. Poza wręczeniem nagród, każdy z laureatów weźmie udział w debacie prowadzonej przez redaktora naczelnego Muno.pl, Aleksandra Kubaczewskiego.
____________________________________________________________
17:00 – 18:30 Czego sponsorzy oczekują od muzyki? (debata)

Jakie wydarzenia czy projekty są najchętniej sponsorowane? Czego marki od nich oczekują? Jak dotrzeć do osób decyzyjnych i czego nie robić w kontaktach z nimi?

Wejściówka na wszystkie panele i wykłady przy ul. Świeradowskiej 43 kosztuje symboliczne 10 pln. Bilet na After Party w przedsprzedaży kosztuje 25 zł, a w dniu imprezy 35 zł. Bilety na Konferencję i After Party dostępne są m.in. w salonach Empik oraz pod tym linkiem.

Udział wezmą:
– Bartosz Dobrzyński – dyrektor ds. marketingu Play
– Tomasz Dejnarowicz – autor Projektu Łowcy dla marki Jägermeister
– Szymon Walkiewicz – założyciel agencji Walk
– Andrzej Nykowski – kierujący działem kreacji eventowej w agencji Allegro, a wcześniej odpowiedzialny za pozyskiwanie sponsorów przy Orange Warsaw Festival
– Zbigniew Niedziałek – odpowiedzialny za współpracę z markami w Warner Music Poland, współwłaściciel wytwórni płytowej Koka Beats i manager Pezeta
____________________________________________________________
18:30 – 20:30 Przerwa
____________________________________________________________
Pin-Up Studio, ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa
20:00 – 21:30 (godzina może ulec lekkiej zmianie)

Zamknięte spotkanie dla producentów muzycznych, którzy swoje utwory chcą poddać ocenie ekspertów. Aby wziąć w nim udział, należy do 2 marca wysłać link do autorskiej produkcji na adres [email protected].

Eksperci:
– Function – gwiazda muzyki techno, reprezentant Ostgut Ton i Sandwell Disctrict
– Mothashipp – producent muzyczny, realizator i kompozytor, który pracował z takimi artystami, jak Mama Selita, Marika czy Pablopavo
– Łukasz Napora – dziennikarz muzyczny i współorganizator Audioriver
____________________________________________________________
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
____________________________________________________________
AFTER PARTY
22:00 – 06:00

Wystąpią: Adriatique (Diynamic), Function (Ostgut Ton, Berlin) + polski support.